Business Hi-Tech

Mircea Tomescu, fost director de brand şi comunicare la Carrefour România, preia poziţia de Chief Marketing Officer pentru operaţiunile eMAG din România, Ungaria şi Bulgaria

Mircea Tomescu, fost director de brand şi comunicare la...

Autor: Cristina Bellu

17.01.2024, 10:36 2734

Mircea Tomescu, fost director de brand şi comunicare la Carrefour România şi care în urmă cu patru luni s-a alăturat echipei eMAG, a fost numit de companie în rolul de Chief Marketing Officer pentru România, Ungaria şi Bulgaria, poziţie din care va coordona strategia şi execuţia de brand şi marketing împreună cu echipele integrate de marketing din cele trei ţări.

Înainte de a se alătura eMAG, Mircea Tomescu a avut o contribuţie transformatoare în evoluţia unor branduri de top locale şi internaţionale din industrii diverse, de la retail tradiţional, petrol sau FMCG, la tehnologie şi sectorul bancar, spun oficialii eMAG.

În perioada 2018-2023, Mircea Tomescu a fost director de brand şi comunicare la Carrefour România, unde a rescris povestea brandulului alături de o echipă pe care a construit-o. Anterior, el a ocupat poziţia de director de brand şi comunicare la BRD Société Générale, unde a imprimat o nouă viziune de brand.

Mircea Tomescu face parte din primele generaţii de antreprenori în comunicare din România, iar timp de şase ani a condus din poziţia de managing director agenţia de PR Graffiti (în prezent GRFĂ).   

În cadrul eMAG, Mircea Tomescu şi-a pus deja amprenta asupra unor iniţiative strategice pe care compania le desfăşoară, precum cea mai recentă ediţie de Black Friday în România, din luna noiembrie a anului trecut, când peste 600.000 de clienţi au comandat 2,8 milioane de produse, cu 26% mai mult faţă de ediţia precedentă. Totodată, el a coordonat îndeaproape lansarea unor campanii de comunicare dedicate categoriilor şi produselor de uz curent pentru a răspunde noilor obiceiuri de consum ale românilor: Toys Shop, Sneakers & Shoes Shop sau Nutrition & Vitamin Shop.

„Sunt bucuros să fac parte din echipa unui brand românesc puternic, pe care îl admir de mai mulţi ani pentru agilitatea şi capacitatea de inovaţie pe care a adus-o în spaţiul retailului din regiunea Europei Centrale şi de Est, contribuind decisiv la remodelarea retailului modern,” a spus Mircea Tomescu.

eMAG este liderul pieţei locale de retail online şi unul dintre cei mai mari jucători din regiune.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO