Business Hi-Tech

Marketplace-ul pentru stickere MojiLaLa a primit o finanţare de 1,5 mil. dolari

Marketplace-ul pentru stickere MojiLaLa a primit o...

Autor: Ioana Nita

09.08.2017, 00:00 123
Start-up-ul american MojiLaLa, care le oferă utilizatorilor de smartphone-uri şi tablete o platformă din care pot alege diferite tipuri de stickere, a obţinut o investiţie de 1,5 milioane dolari într-o rundă de finanţare de tip seed, conform portalului techcrunch.com. Finanţarea a fost obţinută de la fondul de investiţii Great Oaks Ventures şi parteneri ai acestuia. MojiLaLa este o platformă de tip marketplace care le oferă artiştilor posibilitatea de a-şi lista gratis propriile pachete de stickere în magazinul de aplicaţii dedicate sistemului de operare mobil iOS. Start-up-ul listează gratis pachetele de stickere realizate de artişti şi împarte apoi veniturile în mod egal - 50-50%. Fondatorul şi CEO-ul MojiLaLa, Dana Loberg, fost artist de profesie, a menţionat că procesul de listare a unor lucrări artistice în cadrul magazinului de aplicaţii App Store necesită cunoştinte în limbajul de progra­mare Xcode, un PC Mac şi un iPhone, pre­cum şi 99 dolari. Start-up-ul se ocupă însă de toată partea „biro­cratică“ pen­tru artişti pe gratis. CEO-ul MojiLaLa a menţionat că are în plan să mărească ponderea pe care o primesc artiştii din vânzarea „pachetelor de stickere“  în App Store la 80%. 

Start-up-ul are de asemenea propria aplicaţie mobilă, numită MojiLaLa Unlimited, care le pune la dispoziţie utilizatorilor peste 25.000 de stickere. Aceştia trebuie să plătească însă 1,99 dolari pe lună pentru a avea acces la stickere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO