Business Hi-Tech

Magazinul online Bonami din Cehia a avut vânzări de 2,8 mil. euro pe plan local în primele 5 luni din 2021

Magazinul online Bonami din Cehia a avut vânzări de 2,8...

Autor: Ioana Nita

21.06.2021, 00:02 177

Retailerul online home&deco Bonami, parte din grupul ceh Miton, a înregistrat în primele cinci luni ale acestui an vânzări de 2,8 milioane euro în România, în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă din 2020, conform datelor oferite de companie, în condiţiile în care românii au acordat mai multă atenţie spaţiului în care locuiesc acum în pandemie, îmbunătăţind şi înlocuind o serie de lucruri din casă.

Anul trecut, Bonami.ro a generat vânzări de 10 milioane euro pentru retailerul ceh, iar anul acesta ţinta este de a ajunge la venituri de 11,5 mil. euro pe plan local. Per total, obiectivul Bonami, business prezent pe cinci pieţe din regiune – Cehia Slovacia, Polonia, Ungaria şi România este să se apropie de o cifră de afaceri de 100 mil. euro la finalul lui 2021. 

În primele cinci luni ale acestui an, cele mai vândute produse comercializate de Bonami.ro au fost canapelele, mobilierul de grădină şi covoarele. În contextul pandemiei, magazinul online ceh şi-a dezvoltat un portofoliu impresionant de produse, ajungând la 50.000 de bucăţi., din care 25.000 disponibile în stoc, deci cu livrare imediată. De asemenea, Bonami a pariat pe dezvoltarea propriei mărci de produse premium pentru grădină, numită Le Bonom, care urmează să fie consolidată în perioada următoare, cu o extindere a gamei şi în alte categorii de produse.Totodată, începând de luna aceasta retailerul onlince ceh oferă transportul pentru piesele de mobilier până în locuinţa clientului prin propriul serviciu de curierat - Curier Bonami. Momentan, serviciul este disponibil doar în Bucureşti.

„Mă bucur ca am reuşit să dezvoltăm acest proiect pentru piaţa românească, este cel mai important pas pe care îl facem în România, venind astfel în întâmpinarea nevoilor clienţilor noştri. Dorim să le oferim ce este mai bun, atât în materie de produse, cât şi în ceea ce priveşte serviciile“, a menţionat Pavel Vopa?il, CEO Bonami.

„Curierul Bonami este un serviciu inovator: nu oferim doar livrarea pieselor de mobilier supradimensionate până în interiorul locuinţei clientului, ci şi montajul, preluarea ambalajelor şi a piesei vechi de mobilier, daca este cazul“, a completat el.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO