Business Hi-Tech

Luate în râs de analişti, telefoanele "cărămidă" au vânzări din ce în ce mai mari

Luate în râs de analişti, telefoanele "cărămidă" au...

Autor: Adrian Seceleanu

16.01.2013, 21:17 8989

După o lungă perioadă în care miniaturizarea părea să fie tendinţa dominantă în industria telefoanelor mobile, Samsung lansa în 2011 un telefon gigantic, cu un ecran cu diagonală de 5,3 inchi, adică 13,5 cm, (Galaxy Note), un hibrid între telefon şi tabletă, dând astfel startul unui nou curent, al telefoanelor mari, scrie Wall Street Journal.

La acea dată, Apple iPhone - smartphone-ul de referinţă de pe piaţă - avea un ecran de 3,5 inchi. Imediat după lansare mulţi analişti şi autorii de recenzii au luat în râs noile telefoane, pe care le-au catalogat fie ca o invenţie "prostească", fie ca un "telefon destinat giganţilor".

Însă vânzările pentru telefoanele cu ecrane mai mari de 4,6 inchi (11,7 cm) au crescut, potrivit datelor prezentate de compania de analiză ABI Research: de la 1,8 milioane în 2011 la 82,7 milioane în 2012.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO