După preluarea la nivel global a diviziei de servere a IBM, Lenovo a ajuns la 160 de oameni pe piaţa locală. Achiziţia îi permite firmei să atace puternic segmentele business şi public.
Divizia locală a companiei chineze Lenovo are în plan să atace mai puternic în acest an segmentul de soluţii IT dedicat companiilor şi sectorului public, odată cu adăugarea în ofertă a serverelor şi a echipamentelor de reţea preluate odată cu achiziţia unei divizii a firmei americane IBM.
„După această achiziţie, marea diferenţă este că putem veni cu soluţii complete pe segmentul enterprise, de la servere şi echipamente de reţea până la PC-uri, tablete şi smartphone-uri“, a declarat pentru ZF Aurel Neţin, country manager al Lenovo România, Bulgaria şi Moldova.
Lenovo este cel mai mare jucător de pe piaţa de computere din România - cu peste un sfert din piaţă şi unul dintre primii zece vânzători de tablete PC. Compania a intrat şi pe piaţa de smartphone-uri în vara anului trecut şi a vândut 60.000 de unităţi în patru luni, pe o piaţă evaluată la 2,5 milioane de telefoane în 2014.