Business Hi-Tech

Kaspersky Lab: Ne apropiem de 2.000 de clienţi business în România

Segmentul B2B generează circa 60% din afacerile locale ale Kaspersky Lab, restul provenind din vânzările produselor şi serviciilor dedicate consumatorilor finali. Bogdan Pismicenco, channel manager în cadrul Kaspersky Lab pentru România: „Vrem să vindem cât mai mult electronic. Electronic, soluţiile se pot cumpăra de oriunde“.

Segmentul B2B generează circa 60% din afacerile locale ale Kaspersky Lab, restul provenind din vânzările produselor şi serviciilor dedicate consumatorilor finali. Bogdan Pismicenco, channel manager în cadrul Kaspersky Lab pentru România: „Vrem să vindem cât mai mult electronic. Electronic, soluţiile se pot cumpăra de oriunde“.

Autor: Ioana Nita

29.09.2016, 00:07 296

Piaţa locală de soluţii de securitate IT se ridică la circa 8-9 milioane de dolari anual.

Furnizorul rus de soluţii de securitate IT Kaspersky Lab are în plan să îşi mărească anul acesta portofoliul local de clienţi cor­porate cu 10%, urmând să ajungă astfel la circa 2.000 de clienţi în România, în condiţiile în care strategia companiei la nive­lul regiunii se axează în prezent pe dezvol­tarea segmentului B2B (business to business), care include şi proiectele realizate cu instituţii ale statului. 

„La finalul lui 2015 aveam peste 1.800 de clienţi de business, iar pentru anul acesta avem în vedere o creştere de peste 10%. În al doilea trimestru din 2016, creşterea anuală s-a situat la 12%“, a declarat pentru ZF Bogdan Pismicenco, channel manager în cadrul Kaspersky Lab pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova. Compania rusă, cu afaceri anuale de peste 600 milioane de dolari, se află în top trei jucători de soluţii de securitate IT pe piaţa locală, concurând cu furnizorul autohton Bitdefender şi cu slovacii ESET. Piaţa locală de soluţii de securitate IT se ridică la circa 8-9 milioane de dolari, potrivit estimărilor Kasperky Lab. 

Segmentul B2B generează circa 60% din afacerile locale ale Kaspersky Lab, restul pro­venind din vânzările produselor şi serviciilor dedicate consumatorilor finali.

„Având în vedere specificul pieţei locale, clienţii noi au venit în principal din zona de IMM-uri din toate sectoarele de activitate. Anul trecut, circa 400 de companii IT (parte­neri – n.red.) au plasat cel puţin o co­mandă către Kaspersky pentru un produs de secu­ritate“, a precizat Pismicenco. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO