Business Hi-Tech

IBM: Înainte marketingul era ca un „megafon“. Acum IT-ul ajută la stabilirea unui dialog cu publicul-ţintă

IBM: Înainte marketingul era ca un „megafon“. Acum...

Autor: Ioana Nita

28.03.2014, 00:06 217
Persoanele care lucrează în marketing au în prezent la dispoziţie mai multe mijloace pentru promovarea produselor şi serviciilor unei companii, precum şi modalităţi de a mă­sura impactul campaniilor de marketing, dat fiind că odată cu dezvoltarea internetului au apărut o serie de alte canale de marketing cum ar fi reţelele sociale sau diferite site-uri web prin intermediul cărora pot fi cuantificate rezultatele activităţilor de promovare, potrivit lui Graeme Noseworthy, director responsabil cu transmiterea mesajelor strategice legate de utilizarea datelor în marketing şi media în cadrul gigantului IT american  IBM.
 
„Marketerii au acum la dispoziţie mai multe canale pe care le pot folosi. Înainte erau doar canalele tradiţionale precum publicitatea în print, la TV, prin telefon, iar apoi prin intermediul email-ului şi al internetului. Dar în prezent echipele de marketing au la dispoziţie reţelele sociale, integrarea mai multor canale şi mult mai multe dispozitive. Toate acestea reprezintă opţiuni şi moduri în care cei din marketing îşi pot atinge publicul-ţintă“, a declarat pentru ZF Noseworthy. El a adăugat că nu crede că reţelele de socializare vor înlocui în viitor celelalte canale de marketing, ci că echipele de marketing va trebui să îmbine toate canalele astfel încă să găsească mixul potrivit pentru promovare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO