Business Hi-Tech

Google deschide înscrierile în cadrul programului de mentorat Growth Academy: AI for Education, adresat start-up-urilor edtech, care vor să dezvolte produse educaţionale folosind inteligenţa artificială

Google deschide înscrierile în cadrul programului de...

Autor: Alexandra Cepăreanu

22.04.2024, 18:22 30

Google lansează un program de mentorat adresat start-up-urilor edtech, care vor să dezvolte produse educaţionale folosind inteligenţa artificială (AI), au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat. Companiile care vor să participe în cadrul programul Growth Academy: AI for Education vor lua parte la workshop-uri şi se vor întâlni cu mentori şi experţi în diferite domenii şi arii, timp de trei luni.

„Educaţia este unul dintre domeniile care poate beneficia din plin de avansul inteligenţei artificiale (AI). Google consideră că start-up-urile sunt esenţiale pentru dezvoltarea soluţiilor bazate pe AI care să îmbunătăţească rezultatele educaţionale, să personalizeze învăţarea şi să ajute forţa de muncă globală să îşi dezvolte abilităţile. Pentru a susţine aceste start-up-uri şi pentru a le ajuta să abordeze provocările educaţionale, lansăm un nou program — Google for Startups Growth Academy: AI for Education. Acest program de trei luni va oferi fondatorilor şi echipelor lor workshop-uri personalizate, mentorat alături de experţi pe diferite arii şi oportunităţi de networking. Participanţii se vor întâlni de două ori în persoană cu ceilalţi fondatori şi cu mentorii Google, însă majoritatea programului se va desfăşura virtual pentru a permite participarea unui număr mai mare de startup-uri”, potrivit reprezentanţilor Google.

În cadrul programului Growth Academy: AI for Education pot participa start-up-uri aflate la nivelul “seed” la “Series A”, cu sediul în Europa, Orientul Mijlociu şi/sau Africa şi care doresc să se extindă international, start-up-uri care utilizează IA pentru a aborda provocările din domeniul educaţiei - cum ar fi recalificarea profesională, coaching şi altele -. De asemenea, pentru a fi eligibile, start-up-urile trebuie să demonstreze un istoric clar de utilizatori şi venituri şi să aibă un produs sau serviciu scalabil, cu o piaţă semnificativă şi un model de creştere sustenabil.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO