Business Hi-Tech

Furturile, vandalismul, softul slab din China, birocraţia din asigurări şi fonduri europene au blocat investiţia de 3 mil. euro a Pegas în sistemul de „închiriat“ biciclete prin mobil Ape Rider

Compania controlată de antreprenorul Iulian Stanciu a ratat debutul sezonului de vară 2019, dar speră să relanseze în august serviciul de bike sharing ♦ Anul viitor compania vrea să vină cu o flotă de biciclete asistate electric.

Sistemul de bike sharing Ape Rider, lansat cu vâlvă anul trecut în Bucureşti de producătorul de biciclete Atelierele Pegas în urma unei investiţii de 3 mil. euro, prin care o flotă de 2.000 de biciclete era disponibilă spre închiriere prin intermediul unei aplicaţii de mobil, a rămas blocat până în acest moment pe fondul acumulării mai multor probleme care nu i-au permis firmei să scoată din nou pe străzi bicicletele.

Încă din primăvara acestui an compania a avertizat, prin mesaje publicate pe pagina creată pe reţeaua socială Facebook că va întârzia relansarea serviciului. În martie, compania anunţa lansarea în aprilie după realizarea „unei actualizări majore de aplicaţie“, termen care nu a fost respectat. La finele lunii aprilie compania anunţa că „încă este în mentenanţă“, iar la începutul lunii mai că „nu a terminat testele cu noul soft“ în condiţiile în care piaţa de servicii prin care bucureştenii pot folosi pe distanţe scurte diferite vehicule (biciclete, trotinete, scutere electrice) s-a aglomerat brusc, pe piaţă apărând jucători precum Lime, Flow şi Wolf E Rides (trotinete electrice) sau Blinkedd (scutere electrice), în plus faţă de jucători precum i’Velo (biciclete) sau GetPony (autoturisme). Ape Rider se diferenţiază de alte soluţii de închiriat biciclete din Bucureşti prin faptul că acestea pot fi parcate la încheierea cursei aproape oriunde în interiorul zonei unde este funcţional serviciul.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.