Business Hi-Tech

Fashion Days: Piaţa de fashion online a ajuns la 170 milioane de euro în 2015

Răzvan Predică, CEO al grupului Fashion Days: Piaţa de fashion online din România va înregistra anul acesta o creştere cuprinsă între 24 şi 27%

Răzvan Predică, CEO al grupului Fashion Days: Piaţa de fashion online din România va înregistra anul acesta o creştere cuprinsă între 24 şi 27%

Autor: Ioana Nita

01.02.2016, 00:08 2454

Vânzările de articole fashion reprezintă peste 10% din totalul achiziţiilor online de produse.

Valoarea achiziţiilor de arti­cole de îmbrăcăminte, încăl­ţă­minte şi alte acce­sorii de modă reali­zate de români pe internet a ajuns anul trecut la peste 170 de milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de 2014, potrivit estimărilor Fashion Days, unul dintre primii retaileri de pe piaţa locală de fashion online.

„Hainele şi încălţămintea reprezintă acum cea mai populară categorie din comerţul electronic în aproape toate pieţele europene, potrivit unui raport al PostNord’s. Estimăm că piaţa online de fashion din România s-a situat anul tre­cut la peste 170 mi­lioane de euro, în creş­tere cu 20% faţă de 2014, datorită nu­mă­rului tot mai mare de jucători care au in­trat pe acest segment“, a declarat pentru ZF Răzvan Predică, CEO al grupului Fashion Days, deţinut de eMag, cel mai mare retailer online de pe plan local.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO