Business Hi-Tech

eMAG lansează un one-stop-shop pentru casă şi grădină, cu peste 160.000 de produse. „Grădinăritul şi amenajarea spaţiului exterior sunt activităţi care au căpătat în ultimii ani amploare în rândul românilor”

Iulia Bulumete, Demand & CX director eMAG

Iulia Bulumete, Demand & CX director eMAG

Autor: Alexandra Cepăreanu

18.03.2024, 15:26 108

Retailerul online eMAG lansează un nou shop-in-shop, dedicat pasionaţilor de grădinărit, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat. Astfel, în cadrul eMAG Garden Shop clienţii pot găsi peste 160.000 de articole care provin din oferta eMAG şi a partenerilor din Marketplace, de la unelte de grădină, mobilier de exterior piscine, grătare, hamace sau leagăne.

„Grădinăritul şi amenajarea spaţiului exterior sunt activităţi care au căpătat în ultimii ani amploare în rândul românilor, iar cu noul Garden Shop venim atât în sprijinul celor care au grădinăritul drept hobby şi vor să îşi amenajeze propria oază de verdeaţă urbană, cât şi al celor care îşi propun să facă din asta o activitate profitabilă. Noul spaţiu oferă o experienţă cât mai simplă şi accesibilă, în orice moment, atât din punctul de vedere al livrării cât şi al metodelor de plată,” a spus Iulia Bulumete, Demand & CX director eMAG.

În sezonul de anul trecut, patru din zece comenzi care conţineau şi articole potrivite pentru grădinărit au fost livrate în mediul rural, iar locuitorii din mediul urban au arătat un interes crescut pentru amenajarea unor zone verzi în apartamente, alături de o preocupare sporită pentru mediu, au mai transmis reprezentanţii eMAG. „Spre exemplu, pentru a-şi gestiona mai eficient deşeurile, clienţii eMAG au început să caute online şi compostoare, iar anul trecut, 64% dintre produsele de acest tip au fost livrate la oraş. În medie, clienţii eMAG au plătit 330 de lei pentru acest tip de dispozitiv, iar alegerea le-a fost influenţată de brand şi de capacitate.”

Potrivit reprezentanţilor companiei, la eMAG, cea mai intensă lună din punctul de vedere al comenzilor cu produse pentru grădinărit şi exterior este luna mai şi, deşi valoarea medie a unei comenzi cu articole din această categorie este undeva la peste 260 de lei, bugetul mediu urcă la peste 620 de lei pentru mobilierul de exterior.

„Cele mai căutate echipamente sunt motocoasele, drujbele, maşinile de tuns gazonul, aparatele de spălat cu presiune şi motocultoarele. Pe lista de cumpărături sunt însă şi sculele mecanice, esenţiale pentru grădinărit, precum: foarfeci, topoare, pompe de stropit, sape şi semănători. De asemenea, la fiecare patru obiecte de mobilier pentru grădină se cumpără şi o piscină pentru copii. În sezonul de shopping trecut, clienţii eMAG au comandat online şi borduri de grădină, decoraţiuni, arcade, fântâni arteziene sau garduri decorative. De asemenea, pentru un plus de culoare, clienţii eMAG au comandat şi seminţe pentru flori de piatră, bujori, crini sau lavandă.”

eMAG Garden Shop este cel de-al optulea shop-in-shop lansat de eMAG după Dermato Shop, Drinks & Coffee Shop, Nutrition & Vitamins Shop, Sneakers & Shoes Shop, Toys Shop, Christmas Shop şi Pet Shop în ultimele luni.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO