Business Hi-Tech

eMag intră în Polonia, o piaţă de 4 miliarde de euro

eMag intră în Polonia, o piaţă de 4 miliarde de euro

Autor: Adrian Seceleanu

08.01.2015, 00:07 1700

Retailerul online eMag, cu afaceri estimate la 260 mil. euro în 2014, va cumpăra Agito.pl, unul dintre cele mai mari magazine online din Polonia, mutare care îi va oferi acces la o piaţă de comerţ electronic 4 mld. euro, de patru ori mai mare decât cea din România.

„Prin această tranzacţie, eMag intră pe o piaţă de ecommerce evaluată la circa 4 miliarde de euro, cu aproape 39 de milioane de locuitori din care 21 de milioane sunt utilizatori de internet şi în care comerţul online reprezintă aproximativ 4% din total comerţ“, a declarat Sorin Ionescu, vicepreşedinte şi director de dezvoltare internaţională al eMag.

Agito.pl, un magazin online cu afaceri de peste 80 de milioane de euro anul trecut, a fost achiziţionat în anul 2012 de grupul sud african Naspers, care este şi acţionarul majoritar al eMag. Odată cu tranzacţia, Agito nu va mai fi deţinut doar de Naspers ci de Naspers împreună cu Iulian Stanciu, unul dintre cei mai puternici antreprenori locali din IT – care mai deţine companiile Network One Distribution şi Flanco.

După tranzacţie, sediul central al Agito devine Bucureştiul, iar magazinul online polonez va începe să utilizeze platforma de IT a eMag, şi va adopta modelul de business construit de echipa lui Stanciu.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO