Business Hi-Tech

eMAG extinde serviciul de livrare Genius în 300 de noi localităţi din 36 de judeţe. „Investiţiile în infrastructură şi tehnologie din ultimii ani ne ajută să punem astăzi la dispoziţia unui număr mare de oameni 10 milioane de produse cu livrare gratuită”

Andrei Şercanean, VP ecommerce services eMAG România, Ungaria şi Bulgaria

Andrei Şercanean, VP ecommerce services eMAG România, Ungaria şi Bulgaria

Autor: Alexandra Cepăreanu

08.04.2024, 12:28 75

eMAG, unul dintre principalii jucători de pe piaţa de retail online din regiune, cu prezenţă puternică şi în Ungaria şi Bulgaria, extinde serviciul Genius - cu acces la peste 10 milioane de produse cu livrare gratuită şi oferte speciale - în 300 de noi localităţi din 36 de judeţe, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat.

„Investiţiile semnificative în infrastructură şi tehnologie din ultimii ani ne ajută să punem astăzi la dispoziţia unui număr mare de oameni 10 milioane de produse cu livrare gratuită, de la îmbrăcăminte sau încălţăminte la produse pentru casă şi grădină, cosmetice sau articole pentru uz zilnic. Odată cu extinderea Genius în 300 de localităţi comerţul online devine şi mai accesibil, iar economiile la bugetul familiei cresc datorită ofertelor exclusive şi transportului gratuit. Cei care vor sa testeze serviciul o pot face gratuit timp de trei luni,” a spus Andrei Şercanean, VP ecommerce services eMAG România, Ungaria şi Bulgaria.

Prin serviciul Genius, clienţii beneficiază de livrare rapidă şi gratuită la easybox pentru un număr nelimitat de comenzi de minimum 30 de lei, care pot fi ridicate la orice oră din zi şi din noapte, şi de o perioadă de retur extins la 60 de zile.

„Extinderea Genius în cele 300 de noi localităţi se sprijină pe reţeaua easybox dezvoltată de firma de curierat Sameday, care numără în prezent peste 3.900 de lockere în România şi care va fi extinsă în acest an până la 8.500 de puncte de livrare în toată regiunea Europei Centrale şi de Est, permiţând clienţilor să comande orice produs cu livrare în proximitatea casei.”

Potrivit reprezentanţilor eMAG, pe lângă livrarea gratuită şi ofertele speciale, serviciul Genius oferă clienţilor posibilitatea de a vedea direct în contul lor, în timp real, cât reprezintă economiile pe care le-au făcut cu livrarea gratuită sau cu ofertele exclusive de care beneficiază. „Spre exemplu, la nivelul anului trecut, un client Genius a economisit, în medie, 506 lei pe eMAG, respectiv 108 lei pe Fashion Days. Cele mai multe comenzi înregistrate de clienţi au venit din categoriile detergenţi şi produse de curăţenie, fashion, telefoane şi accesorii mobile, scutece, produse pentru îngrijirea părului & styling şi produse pentru igienă.”

În toate aceste noi localităţi în care ajunge, Genius este disponibil atât pe eMAG şi cât şi pe Fashion Days, arată sursa citată anterior.

„Astfel, indiferent dacă sunt din mediul urban sau rural, toţi clienţii Genius beneficiază de reduceri şi oferte exclusive, actualizate săptămânal, Genius Deals, care le oferă posibilitatea de a-şi face cumpărăturile recurente la cele mai bune preţuri. De asemenea, cu Genius Family, clienţii pot să împartă gratuit beneficiile abonamentului cu un alt membru al familiei fără niciun cost suplimentar. În prezent sunt aproape 700.000 de utilizatori Genius care folosesc abonamentul, dintre care 156.000 folosesc opţiunea Family.”

Clienţii pot accesa abonamentul anual Genius pentru 99 de lei, preţ pe care grupul eMAG l-a menţinut de la lansarea din 2020 şi până acum.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO