Business Hi-Tech

eMag a reuşit un „Black Friday” de vară: vânzări de 7 mil. euro în 3 zile

eMag a reuşit un „Black Friday” de vară: vânzări...

Autor: Ioana Nita, Adrian Seceleanu

02.07.2014, 00:00 1071

Retailerul online IT&C eMag, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de comerţ electronic, a înregistrat vânzări totale de 30 de milioane de lei în perioada 25-27 iunie, când a desfăşurat o campanie promoţională sub numele „Revoluţia Preţurilor”. „Campania a impulsionat vânzările într-o măsură comparabilă cu nivelul celor din perioada Black Friday, în condiţiile în care a fost un demers exclusiv al eMag.

Reducerile şi numărul mare de produse din oferta specială, în categorii diversificate, au impulsionat comenzile, numărul acestora crescând de patru ori comparativ cu o perioadă similară dintr-o săptămână obişnuită”, a declarat Violeta Luca, vicepreşedinte şi director executiv în cadrul eMag. Aceasta este prima campanie majoră desfăşurată de eMag de când Violeta Luca a preluat această funcţie la retailer, la finele lunii ianuarie.

Valoarea discounturilor oferite în cadrul campaniei s-a ridicat la 6 milioane de lei. În primele două ore de la începerea campaniei, eMag a vândut peste 4.000 de tablete, iar cel mai scump produs comandat a fost un televizor UltraHD (4K) care a costat 15.000 de lei. Acţionarul majoritar al eMag este grupul sud-african Naspers.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO