eMag, cel mai mare retailer de IT&C de pe piaţa locală, aînceput să vândă din această săptămână doar la telefon sau prininternet şi electrocasnice de mari dimensiuni precum congelatoare,frigidere sau maşini de spălat, cu scopul de a obţine anul viitor5% dintr-o piaţă estimată de companie la 300 mil. euro.
În primăvară compania a început să vândă aparate electrocasnicemici.
Noile produse vor fi disponibile numai online sau telefonic şi nuvor fi prezentate în showroomurile eMAG - care sunt în generalamenajate în spaţii de mici dimensiuni, a declarat pentru ZF RaduApostolescu, director de marketing al companiei. Printre brandurilecomercializate se numără Arctic, Ariston, Beko, Candy, Electrolux,Indesit, LG, Liebherr, Panasonic, Samsung, Whirlpool sau Zanussi,potrivit reprezentanţilor companiei. Apostolescu a adăugat căprodusele sunt stocate în depozitul central al eMAG, care a fostextins cu 1.000 de metri pătraţi, în urma introducerii acesteicategorii de produse.
"În funcţie de necesităţi putem extinde uşor depozitul, dar mizămpe o rotaţie mult mai rapidă a stocului care să optimizeze şisuprafaţa necesară", a declarat Apostolescu. Produsele sunt livratede companiile Fan Courier, Nemo Express şi DPD.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels