Business Hi-Tech

­­Edvin Abdulachim, director comercial Altex România: „Etichetele electronice au ajuns în 100 de magazine. Până la final de 2021 vor fi în toate magazinele Altex şi Media Galaxy din ţară“. Soluţia a fost produsă de SOLUM, o companie afiliată Samsung, iar costul total al acestui proiect a depăşit valoarea de 5 milioane de euro

Retailerul electro-IT Altex, liderul pieţei de profil din România, cu afaceri de un miliard de euro în 2020 şi peste 4.000 de angajaţi, vrea să alinieze experienţele de achiziţie din magazinele fizice cu cele din mediul online, astfel că reprezentanţii au ca obiectiv implementarea sistemului inteligent de etichete electronice în toate magazinele Altex şi Media Galaxy până la finalul anului în curs. Reţeaua de magazine Altex numără în prezent peste 125 de unităţi deschise în ţară, iar Media Galaxy avea în 2019 o reţea de 19 magazine la nivel naţional.

„Procesul de implementare a sistemului de etichete electronice a început la sfârşitul anului 2019, în câteva magazine. În 2020, am ajuns la 45 de magazine, iar până la final de 2021 vor fi în toate magazinele Altex şi Media Galaxy din ţară“, a spus pentru ZF Edvin Abdulachim, director comercial în cadrul Altex România.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.