Business Hi-Tech

Distribuitorul Elko aduce în România şi brandul Viewsonic, pe fondul cererii mai mari de pe piaţa de monitoare

Gabriela Gheorghe, CEO al Elko România

Gabriela Gheorghe, CEO al Elko România

Autor: Adrian Seceleanu

05.02.2019, 00:00 177

Elko, al doilea jucător de pe piaţa locală de distribuţie TT&C, cu venituri de 278 mil. lei în 2017, a adus pe piaţa locală de la finele anului trecut şi monitoare ale companiei americano-taiwaneze Viewsonic, în contextul în care cererea pentru aceste produse se află în creştere.

Printre modelele aduse de Elko pe piaţa locală se numără monitoarele cu ecran curbat cu dimensiuni de 24 şi 32 de inchi, dedicate unor aplicaţii profesionale dar şi consumatorilor de jocuri video şi divertisment.

„La fel ca piaţa internaţională, şi piaţa de monitoare din România se află pe un trend ascendent. În prima jumătate a anului 2018, piaţa a avut o creştere de 26% în cantitate de la an la an, cea mai mare creştere fiind înregistrată de segmentul de monitoare cu ecrane cu dimensiuni de 24 de inchi şi peste, unde creşterea a ajuns chiar la 46%”, a declarat pentru ZF Gabriela Gheorghe, CEO al Elko România. „Utilizatorii sunt din ce în ce mai interesaţi de monitoare specializate. Astfel, modelele de gaming încep să aibă un procent important din totalul vânzărilor”, a adăugat ea.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO