Business Hi-Tech

Deloitte: Jumătate dintre consumatori consideră că noile experienţe digitale sunt un substitut satisfăcător pentru activităţile pe care le desfăşurau înainte de pandemie şi 6 din 10 spun că vor folosi varianta digitală şi când nu vor mai fi restricţii

Deloitte: Jumătate dintre consumatori consideră că...

Autor: Roxana Rosu

25.11.2020, 12:54 89

Opt din zece consumatori (82%) au încercat pentru prima dată cel puţin o activitate digitală în timpul pandemiei, cum ar fi comandarea on-line a produselor alimentare, folosirea unei aplicaţii educaţionale sau dedicate exerciţiilor fizice, şi mai mult de jumătate dintre aceştia (53%) consideră că noile lor experienţe on-line sunt un substitut satisfăcător pentru activităţile pe care le desfăşurau înainte de restricţii, potrivit studiului Deloitte Global Marketing Trends 2021.

Datele evidenţiază importanţa extinderii ecosistemului digital al mărcilor, aproape o treime dintre respondenţi spunând că derularea acestor activităţi într-un mediu digital a fost chiar o alternativă superioară experienţelor în persoană.

Studiul a fost realizat la nivel global pe baza răspunsurilor a peste 2.400 de consumatori din Africa de Sud, China, Emiratele Arabe Unite, Marea Britanie, Mexic, Qatar, Regatul Arabiei Saudite şi Statele Unite.

Contextul actual schimbă rapid comportamentul consumatorilor, 66% afirmând că pandemia i-a făcut să aprecieze mai mult soluţiile tehnologice de calitate. Criza sanitară a contribuit nu numai la trecerea către tehnologiile digitale, ci şi la crearea unui model pentru anii următori, conform rezultatelor studiului, 63% dintre respondenţi declarând că vor continua să folosească mult mai des tehnologiile digitale chiar şi după ce pandemia se va încheia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO