Business Hi-Tech

Daniel Rusen, director of marketing and operations Microsoft: 70% din datele pe care le generează o companie rămân neanalizate

ZF Digital Summit `20

Daniel Rusen, director of marketing and operations...

Autor: Alex Ciutacu

04.11.2020, 19:42 157

Un procent de circa 70% din datele pe care le generează companiile din România rămân neanalizate şi nu aduc valoare adăugată afacerilor prin insight-uri despre clienţi, a atras atenţia Daniel Rusen, director de marketing şi operaţiuni, Microsoft România în cadrul ZF Digital Summit `20.

„Creşterea de date şi utilizarea lor este fantastică. Din păcate, circa 70% din datele pe care o companie le generează rămân neanalizate şi focusul principal este să facă analiza acestor date în timp real. Aşa poţi obţine insight-uri care te lasă să adresezi mai bine nevoia clientului”, a declarat Rusen.

În cadrul intervenţiei sale, directorul de marketing al Microsoft a prezentat o evoluţie majoră a platformei Microsoft Teams.

„Am plecat de la foarte puţini utilizatori ai Microsoft Teams la începutul anului, aproape de zero, adică utilizau doar câteva şcoli, şi am ajuns la peste 500.000 de elevi şi studenţi care folosesc această platformă de educaţie”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO