Business Hi-Tech

Creşterea numărului de angajaţi care lucrează de acasă a dus la majorarea vânzărilor online de produse digitale cu 16% în martie faţă de februarie

Creşterea numărului de angajaţi care lucrează de...

Autor: Roxana Rosu

30.04.2020, 11:33 102

Restricţiile legate de circulaţia persoanelor pe timpul stării de urgenţă cauzată de pandemia COVID-19 au avut un impact pozitiv asupra comeţului online de produse digitale, vânzările crescând în martie cu 16% faţă de februarie, conform celui mai recent raport realizat de 2Checkout, furnizor de soluţii de monetizare pentru companii.

Cele mai accentuate creşteri s-au înregistrat la produsele de securitate informatică, la aplicaţiile audio-video şi la tool-urile de dezvoltare web.

“Este explicabilă această evoluţie prin prisma faptului că majoritatea oamenilor a stat acasă, iar tot mai multe companii au fost nevoite să adopte sistemul de lucru de la distanţă. Ceea ce a însemnat practic o creştere a cererii pentru produse digitale, în special software, în aşa fel încât productivitatea să rămână la un nivel bun şi afacerile să poată funcţiona în continuare”, precizează Laurenţiu Ghenciu, VP Sales la 2Checkout.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO