Caută doar în titlu
Business Hi-Tech

Conferinţa ZF IT Generation - „Tehnologia în sprijinul educaţiei“. Mesaj pentru Ministerul Educaţiei: Încurajaţi şi antreprenorii locali din ed-tech, nu îi mai daţi la o parte

Ministerul Educaţiei ar trebui să nu se mai concentreze doar pe organizarea de licitaţii „mamut“ cu bugete de sute de milioane de lei la care de regulă au capacitatea de a participa doar multinaţionalele, ci să lase putere de decizie din şcoli, şi să investească şi în antreprenorii locali care au creat platforme de educaţie digitală, astfel încât România să aibă propriii „campioni“ în industrie, care să ajute la digitalizarea învăţământului şi să creeze valoare în economie, au declarat participanţii la conferinţa ZF IT Generation - „Tehnologia în sprijinul educaţiei“.

„Este nevoie de încurajarea antreprenorilor locali. Dacă noi ca şi comunitate nu ne preocupăm de generaţia următoare de companii vom deveni utilizatori de servicii şi nu vom deveni creatori. Avem nevoie de acţiuni şi măsuri explicite de susţinere a companiilor locale. Dar nu doar vorbe bune şi prezenţe în emisiuni pentru eroii antreprenoriatului local, ci mai mult decât atât“, a declarat Răzvan Rughiniş, prodecan al Facultăţii de Automatică şi Calculatoare din cadrul Politehnicii Bucureşti şi cofondator al programului de susţinere a start-up-urilor tech Innovation Labs. „Prima recomandare pentru factorii decidenţi este măcar să fie echidistanţi (…) în raport cu firmele româneşti“, a declarat Cosmin Mălureanu, CEO al companiei de soft educaţional Ascendia. „Companiile româneşti să fie susţinute, nu date la o parte. (…) Firmele locale ar trebui să fie cel puţin la egal cu alte companii pe care autorităţile le susţin şi le promovează“, a punctat şi Alexandru Holicov, CEO şi fondator al Adservio, care a dezvoltat o platformă de management educaţional.

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.