Business Hi-Tech

Conferinţa ZF Digital ’19. Cătălin Calotă, Mastercard: Cel mai mult ne-am dori ca plata cu cardul, cu telefonul sau cu ceasul să ajungă un gest banal şi natural chiar şi în cele mai îndepărtate colţuri din România

Cătălin Calotă, account manager în cadrul Mastercard

Cătălin Calotă, account manager în cadrul Mastercard

Autor: Ştefan Stan, Adrian Seceleanu

05.11.2019, 23:00 75
Pariul pus de Mastercard în urmă cu 7-8 ani pe tehnologia de plată cu cardurile contactless a avut un rezultat spectaculos în unele ţări din regiune, ponderea acestui tip de plăţi depăşind 70%, a declarat în cadrul conferinţei ZF Digital ’19, care a avut loc pe 14-15 octombrie în Bucureşti, Cătălin Calotă, account manager în cadrul Mastercard.

„Aş vrea să încep cu un pic de perspectivă pentru că este importantă în marea schemă a lucrurilor. Acum 7-8 ani de zile am început noi Mastercard în Europa Centrală şi de Est un pariu pe tehnologia de plată contactless. 7-8 ani mai târziu efectul a fost absolut spectaculos, sunt ţări în regiune unde aproape 70-80% din tranzacţii sunt contactless”, a declarat Calotă. El a precizat că şi în România creşterea pentru acest tip de plăţi a fost puternică. „În România aproape 2 tranzacţii din 3 pe cardurile Mastercard sunt contactless. Creşterea la sfârşitul anului trecut era în jur de 130-140% faţă de perioada anterioară ca număr de tranzacţii. Obiceiul şi infrastructura există şi oamenilor le place să folosească această tehnologie nouă. Ne aşteptăm să vedem ceva similar şi cu plăţile cu diverse device-uri mobile”.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO