Business Hi-Tech

Comercianţii din platforma eMAG marketplace au vândut cu 14% mai mult în primele opt luni din 2023. Programul cross-border le-a adus sellerilor români care vând prin intermediul marketplace-ului eMAG în Ungaria şi Bulgaria vânzări suplimentare de peste 30% în ultimul an

Stejara Pircan, senior VP, eMAG: Ecosistemul eMAG Marketplace oferă sellerilor posibilitatea de a deveni jucători regionali care se adresează unei populaţii de peste 35 de milioane de locuitori în România, Bulgaria şi Ungaria.

Stejara Pircan, senior VP, eMAG: Ecosistemul eMAG Marketplace oferă sellerilor posibilitatea de a deveni jucători regionali care se adresează unei populaţii de peste 35 de milioane de locuitori în România, Bulgaria şi Ungaria.

Autor: Alexandra Cepăreanu

29.09.2023, 00:05 129

Vânzările comercianţilor prezenţi în platforma marketplace deţinută de eMAG au crescut cu 14% în primele opt luni din anul în curs faţă de aceeaşi perioadă a anului 2022, aceştia crescând oferta de produse cu 31% - adică cu 3,9 milioane - în această perioadă, depăşind astfel un număr total de 16 milioane de produse, potrivit reprezentanţilor eMAG, unul dintre jucătorii principali de pe piaţa de retail online din regiune, care are o prezenţă puternică şi în Ungaria şi Bulgaria.

Pe parcursul acestui an, cei aproape 40.000 de comercianţi din ecosistemul eMAG marketplace şi-au extins activitatea şi pe celelalte două pieţe pe care eMAG este prezent. Astfel, programul cross-border le-a adus sellerilor români care vând în Ungaria şi Bulgaria vânzări suplimentare de peste 30% în ultimul an. Potrivit reprezentanţilor companiei, numărul antreprenorilor care fac business pe platforma eMAG a ajuns la 53.000 în întreaga regiune.

„Ecosistemul eMAG Market­place nu este doar o soluţie la cheie pentru a vinde online, ci şi una care oferă sellerilor posiblitatea de a deveni jucători regionali care se adresează unei populaţii de peste 35 de milioane de locuitori în România, Bulgaria şi Ungaria“, a spus Stejara Pircan, senior VP la eMAG. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO