Comercianţii din platforma eMAG marketplace au vândut cu 14% mai mult în primele opt luni din 2023. Programul cross-border le-a adus sellerilor români care vând prin intermediul marketplace-ului eMAG în Ungaria şi Bulgaria vânzări suplimentare de peste 30% în ultimul an

Autor: Alexandra Cepăreanu 29.09.2023

Vânzările comercianţilor prezenţi în platforma marketplace deţinută de eMAG au crescut cu 14% în primele opt luni din anul în curs faţă de aceeaşi perioadă a anului 2022, aceştia crescând oferta de produse cu 31% - adică cu 3,9 milioane - în această perioadă, depăşind astfel un număr total de 16 milioane de produse, potrivit reprezentanţilor eMAG, unul dintre jucătorii principali de pe piaţa de retail online din regiune, care are o prezenţă puternică şi în Ungaria şi Bulgaria.

Pe parcursul acestui an, cei aproape 40.000 de comercianţi din ecosistemul eMAG marketplace şi-au extins activitatea şi pe celelalte două pieţe pe care eMAG este prezent. Astfel, programul cross-border le-a adus sellerilor români care vând în Ungaria şi Bulgaria vânzări suplimentare de peste 30% în ultimul an. Potrivit reprezentanţilor companiei, numărul antreprenorilor care fac business pe platforma eMAG a ajuns la 53.000 în întreaga regiune.

„Ecosistemul eMAG Market­place nu este doar o soluţie la cheie pentru a vinde online, ci şi una care oferă sellerilor posiblitatea de a deveni jucători regionali care se adresează unei populaţii de peste 35 de milioane de locuitori în România, Bulgaria şi Ungaria“, a spus Stejara Pircan, senior VP la eMAG.