Business Hi-Tech

Cel mai mare desant străin la Bucureşti, pentru lansarea noului logo al unei companii românesti. Steagul dacic, noua emblemă Bitdefender

Cel mai mare desant străin la Bucureşti, pentru lansarea noului logo al unei companii românesti. Steagul dacic, noul emblemă Bitdefender

Autor: Adrian Seceleanu

12.09.2011, 19:41 7723

Compania românească Bitefender, un producător de soft de securitate vândut în peste 100 de ţări din întreaga lume, va lansa marţi la Bucureşti noi versiuni ale aplicaţiilor sale şi o nouă identitate de brand în cadrul unui eveniment la care vor participa 150 de invitaţi din străinătate, printre care şi jurnalişti de la publicaţii din străinătate, precum USA Today şi New York Times (SUA), El Pais (Spania) sau Computer Bild (Germania).

Se caută softiştii: 500 de ingineri, recrutaţi de marii producători


Conduc bănci de pe Wall Street şi universităţi de elită, iar în România gestionează centre de outsourcing

"Vom avea 150 de invitaţi din străinătate, printre care şi jurnalişti şi parteneri de business din Franţa, Spania, Anglia, Africa sau Orient", a precizat pentru ZF Carmen Căpitănescu, directorul de marketing al Bidefender. Ea a adăugat că odată cu lansarea va fi organizat la Bucureşti şi un summit pe teme de securitate IT. Acesta este cel mai important eveniment organizat până acum de Bitdefender şi probabil şi unul dintre cele mai mari organizate de o companie IT românească la Bucureşti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO