Cel mai mare desant străin la Bucureşti, pentru lansarea noului logo al unei companii românesti. Steagul dacic, noua emblemă Bitdefender

Autor: Adrian Seceleanu 12.09.2011

Compania românească Bitefender, un producător de soft de securitate vândut în peste 100 de ţări din întreaga lume, va lansa marţi la Bucureşti noi versiuni ale aplicaţiilor sale şi o nouă identitate de brand în cadrul unui eveniment la care vor participa 150 de invitaţi din străinătate, printre care şi jurnalişti de la publicaţii din străinătate, precum USA Today şi New York Times (SUA), El Pais (Spania) sau Computer Bild (Germania).

Se caută softiştii: 500 de ingineri, recrutaţi de marii producători


Conduc bănci de pe Wall Street şi universităţi de elită, iar în România gestionează centre de outsourcing

"Vom avea 150 de invitaţi din străinătate, printre care şi jurnalişti şi parteneri de business din Franţa, Spania, Anglia, Africa sau Orient", a precizat pentru ZF Carmen Căpitănescu, directorul de marketing al Bidefender. Ea a adăugat că odată cu lansarea va fi organizat la Bucureşti şi un summit pe teme de securitate IT. Acesta este cel mai important eveniment organizat până acum de Bitdefender şi probabil şi unul dintre cele mai mari organizate de o companie IT românească la Bucureşti.



Bugetul evenimentului, care are o durată de trei zile, şi prevede şi deplasări ale invitaţilor în judeţul Sibiu - unde le vor fi prezentate obiceuri tradiţionale româneşti, ar putea ajunge la sute de mii de euro, potrivit estimărilor ZF. Oficialii companiei nu au dorit să comenteze informaţia.



Compania Bidefender, fondată de familia Măriuca şi Florin Talpeş, a avut anul trecut afaceri de 29 mil. euro, conform datelor de la Ministerul de finanţe. Compania nu oferă alte date însă susţine că veniturile sale sunt mult mai mari în condiţiile în care doar 5% din cifra de afaceri ar fi generate pe piaţa din România.



Firma de software are de altfel sedii şi în SUA (Silicon Valley şi Florida), Spania, Germania şi Marea Britanie şi avea în plan pentru şi extinderea şi în Canada şi Mexic, Brazilia şi India. BitDefender mai are un centru de servicii de tip customer care (în limba spaniolă) în Chile. BitDefender are o cotă de 2% la nivel mondial, o piaţă estimată la 15 miliarde de dolari anul trecut.



Principalul competitor al BitDefender pe piaţa locală este producătorul rus de soluţii antivirus Kaspersky, care şi-a extins semnificativ operaţiunile locale în ultimii ani. La nivel mondial, BitDefender are peste 300 de milioane de utilizatori.

Noul logo al companiei, lupul dacic

Noul logo al companiei, care va fi lansat oficial marţi 13 septembrie este lupul dacic, iar noul slogan al companiei este "Awake" (treaz, în limba engleză - n.red.).

"Jumătate lup. Jumătate dragon. Dragonul dacic era purtat în lupte de soldaţii care îşi apărau pământurile în timpuri străvechi. Le insufla teamă duşmanilor şi încredere celor care îl purtau", conform prezentărilor de pe ediţiile internaţionale ale site-ului Bitdefender.