Business Hi-Tech

Arthur Rădulescu, MerchantPro: Platforma pentru e-commerce a generat venituri de aproape 900.000 euro în 2021, plus 40%. Printre cele mai mari magazine online care rulează pe platforma MerchantPro se numără TheHome.ro, Depurtat.ro, Kvl.ro, Ankl.ro şi Military-Shop.ro

Arthur Rădulescu: Observăm o tendinţă a unor magazine mari, cu istoric, care nu aveau o prezenţă în online până anul acesta, de a face pasul către acest canal de vânzare luând în considerare consolidarea unui nou comportament de consum.

Arthur Rădulescu: Observăm o tendinţă a unor magazine mari, cu istoric, care nu aveau o prezenţă în online până anul acesta, de a face pasul către acest canal de vânzare luând în considerare consolidarea unui nou comportament de consum.

Autor: Ioana Nita

08.02.2022, 19:45 227

MerchantPro, platforma de e-commerce dezvoltată de compania locală ShopMania Net, a generat anul trecut venituri de 880.000 euro, în creştere cu 40% faţă de 2020, în condiţiile în care comercianţii online s-au îndreptat către eficientizarea businessurilor, iar comerţul electronic şi-a continuat ascensiunea. În 2020, anul marcat de declanşarea pande­miei, veniturile generate de platforma MerchantPro s-au situat la 625.000 euro, vânzările online înregistrând de atunci un boom pe fondul restricţiilor din magazinele fizice.

„2021 a fost un an în care tendinţa multor comercianţi a fost de a migra de la soluţii open-source către platforme cu soluţii SaaS, care oferă mai multă stabilitate şi predictibilitate. Magazinele online care aveau integrate funcţionalităţile de bază s-au îndreptat către o eficientizare tot mai complexă a fluxului operaţional, motiv pentru care unul dintre principalele puncte pe care ne-am axat în 2021 a fost extinderea zonei de integrări cu sisteme ERP (Enterprise Resource Planning – n. red.) şi WMS (Warehouse Management System – n.red.), în platforma MerchantPro fiind disponibile peste 10 astfel de sisteme, deja integrate. Aceşti factori, alături de dinamica evidentă din online, deşi mult mai temperată decât în 2020, au contribuit la creşterea anuală a cifrei de afaceri cu 40%”, a declarat pentru ZF Arthur Rădulescu, CEO al MerchantPro.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO