♦ Furnizorul american de software estimează o cifră de afaceri de 125.000 de euro în primul an de activitate pe piaţa din România ♦ „Pentru piaţa din România, ne-am propus să atragem 100 de clienţi în primul an. Suntem angajaţi activ în discuţii cu diverşi profesionişti şi firme de contabilitate din România.“
Alina Goldenberg, country manager în cadrul TaxDome România – subsidiara locală a companiei de software cu acelaşi nume, fondată în 2017 în New York, ce oferă soluţii de management pentru firmele de contabilitate şi care şi-a început activitatea pe piaţa locală în februarie 2024 – a spus într-un interviu pentru ZF că în urma unei experienţe bune pe care a avut-o cu oamenii din cadrul companiei americane a decis să iniţieze dialoguri cu reprezentanţii organizaţiei, în cadrul unei întâlniri la Londra, unde a avansat propunerea de extindere a serviciilor lor în România, argumentând potenţialul şi oportunităţile semnificative pe piaţa locală.
„Această iniţiativă a deschis calea pentru un proces meticulos şi strategic de analiză din partea TaxDome, dedicat evaluării pieţei româneşti. Echipa TaxDome a dedicat luni de cercetare, analizând tendinţele pieţei, cerinţele de reglementare şi nevoile distincte ale profesioniştilor din domeniul contabilităţii din România. În urma acestei pregătiri, TaxDome a decis oficial să îşi extindă operaţiunile în România, lansându-se în februarie 2024. Acest pas a marcat începutul unui nou capitol pentru TaxDome, consolidându-şi prezenţa pe piaţa românească şi angajamentul de a oferi soluţii personalizate care să îndeplinească nevoile complexe ale profesioniştilor din domeniul contabilităţii“, a spus pentru ZF Alina Goldenberg.