Reşedinţa de marcă, un concept care îşi face intrarea pe piaţa rezidenţială locală şi care înseamnă că într-un imobil în care funcţionează un hotel există şi reşedinţe de uz privat, testează apetitul investitorilor români pentru noi tipuri de proiecte.
„Cumpărătorul nostru nu este un cumpărător care îşi finanţează a doua casă prin credit, ci e vorba mai degrabă despre clienţi care au banii cash”, a spus Cătălin Scripcaru, CEO şi preşedinte al dezvoltatorului imobiliar Certion, în cadrul emisiunii online de business ZF Live.
Certion este unul dintre pionierii acestui format pe piaţa locală, o idee care a câştigat deja adepţi printre românii cu resurse financiare consistente.
Compania a implementat conceptul de reşedinţă de marcă în clădirea Vogh din Olimp, din care a vândut până acum peste 80%, la un preţ mediu de 2.000-2.200 de euro pe metru pătrat. Odată cu acest tip de proiect, Certion a mai lansat un concept inedit pentru piaţa locală, cel de partiţie de lux, care reprezintă granularea proprietăţilor de lux, pentru a da acces unui număr mai mare de investitori de putere medie la o zonă a proprietăţilor din această gamă.
„În funcţie de proprietate, cumpărătorul poate cumpăra fracţii de la 9.500 de euro în sus”, a mai spus Cătălin Scripcaru.
Partiţiile imobiliare bazate pe conceptul de shared-ownership, oferă, în acelaşi buget, posibilitatea diversificării deţinerilor, deci şi a riscurilor inerente achiziţiilor imobiliare.