Burse - Fonduri mutuale

Best of ZF Capital Market Summit, 3rd edition. Adrian Tănase, CEO al BVB: Ne dorim să avem o piaţă atractivă pentru emitenţi de calibrul Dedeman. Ar fi un eveniment absolut nefericit ca o companie românească să se listeze pe o altă piaţă

Adrian Tănase, CEO, Bursa de Valori Bucureşti, la ZF Capital Markets, 3rd edition, 18 martie 2024: Ca să avem o bursă atractivă pentru emitenţi, mai ales pentru cei care vor să emită acţiuni şi obligaţiuni, dar şi pentru investitori, trebuie să fie o bursă şi mai mare şi mai lichidă. Trebuie să lucrăm pe ambele fronturi.

Adrian Tănase, CEO, Bursa de Valori Bucureşti, la ZF Capital Markets, 3rd edition, 18 martie 2024: Ca să avem o bursă atractivă pentru emitenţi, mai ales pentru cei care vor să emită acţiuni şi obligaţiuni, dar şi pentru investitori, trebuie să fie o bursă şi mai mare şi mai lichidă. Trebuie să lucrăm pe ambele fronturi.

Autor: Alex Ciutacu

20.03.2024, 07:00 283

Piaţa de capital din România trebuie să devină una destul de atractivă pentru a atrage companii locale antreprenoriale de talie mare astfel încât acestea să nu meargă pe burse externe întrucât acest lucru ar reprezenta un eveniment nefericit, spune Adrian Tănase, director general al Bursei de Valori Bucureşti (BVB), prezent la ZF Capital Market Summit, 3rd edition.

„Ne dorim să avem o piaţă atractivă pentru emitenţi de calibrul Dedeman, să îi vedem la Bursa de Valori Bucureşti. Vrem ca toate proiectele pe care le facem şi toată evoluţia noastră, care în ultima perioadă este una care ne bucură, să genereze un interes din partea jucătorilor de genul acesta să vină pe piaţă“, spune el.

De multe ori, companiile antrepreno­riale româneşti iau în calcul listarea pe o piaţă de capital externă sau o listare duală, care include şi o piaţă externă. „Nu ne do­rim să vedem o companie care funcţionează în România să se listeze în altă piaţă. Ar fi un eveniment absolut nefe­ricit pentru tot ce facem aici să vedem o companie care generează cifră de afaceri în România sau în regiune, care nu e o companie globală, şi care alege să se listeze pe altă piaţă“.

Motivele principale pentru care companiile româneşti se uită spre pieţe de capital externe ţin atât de dimensiunea pieţei, cât şi de vizibilitatea pe care o oferă o piaţă mai mare, mai diversă, mai lichidă. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO