Bănci și Asigurări

Vânzările de poliţe online aduc 2,5% din businessul asigurătorilor

Autor: Ciprian Botea

13.12.2012, 00:02 208

Volumul primelor subscrise din asigurări online pe piaţa locală ajunge la circa 45 mil. euro, ceea ce înseamnă că 2,5% din afacerile companiilor de asigurări vin prin acest canal, potrivit estimărilor Safety Broker, un jucător de top pe piaţa de brokeraj în asigurări. Brokerul a lansat în parteneriat cu BAC Investment un magazin online de asigurări, goya.ro, de unde clienţii pot achiziţiona poliţe auto, de locuinţe sau asigurări de viaţă. Clienţii pot face comparaţie între diverse oferte de asigurări auto şi de locuinţe, în timp ce în cazul asigurărilor de locuinţe au la dispoziţie doar oferta ING Asigurări. "Obiectivul nostru este ca goya.ro să devină liderul pieţei de asigurări online în 1-2 ani. Investiţia pe care am făcut-o vine să reconfirme potenţialul pieţei de asigurări online, estimată la circa 45 mil. euro", a declarat Viorel Vasile, managing partner al Safety Broker. Principalii jucători pe segmentul poliţelor facultative de locuinţe sunt rca-ieftin.ro şi asigura.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO