Bănci și Asigurări

Tranzacţiile prin internet efectuate de clienţii companii ai BRD au crescut cu o treime anul acesta

Autor: Ciprian Botea

31.10.2012, 00:00 251

BRD, a doua bancă locală după activele deţinute, a creat o nouă versiune a serviciului de internet banking pentru companii, prelucrarea operaţiunilor urmând să aibă loc în timp real, în timp ce programul tranzacţional a fost prelungit. Clienţii vor putea să-şi gestioneze conturile şi să efectueze transferuri timp de 24 de ore pe zi.

Operaţiunile efectuate de clienţi prin internet banking pot fi transferuri în lei sau în valută, plăţi de taxe şi impozite, schimburi valutare sau constituirea de depozite în lei şi valută.

Comisioanele percepute de bancă pentru operaţiunile prin internet banking sunt cu 35% mai mici faţă de comisioanele standard afişate în sucursale. Valoarea operaţiunilor realizate prin internet banking de clienţii companii ai BRD a crescut cu 35% în primele nouă luni, în timp ce numărul tranzacţiilor a fost cu 22% mai mare. Bancherii încearcă în prezent să mute o parte mai mare a operaţiunilor efectuate în sucursale către canalele alternative de internet şi phone banking.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO