Bankingul nu este o industrie glam, ci o industrie de servicii care există pentru oameni, iar ca să fie competitiv bankingul nu are decât o şansă, respectiv să încerce să furnizeze servicii pe măsura aşteptărilor generate de cei care au făcut deja transformarea digitală, apreciază Sergiu Manea, CEO al BCR.
„Dispar diferenţele de vârstă. Indiferent de scara unde te afli din punctul de vedere al maturităţii digitale, recurgi la tehnologie. Indiferent de vârstă şi condiţie socială, indiferent de locul unde ne desfăşurăm activitatea sau trăim, de fapt recurgem la canale digitale. Tehnologia este parte din viaţa noastră aşa cum asamblarea unui strung sau construitul cu mistria era parte din viaţa noastră acum 30-40-50 de ani. Bankingul nu are decât o şansă: să încerce să furnizeze servicii pe măsura aşteptărilor generate de cei care au făcut deja transformarea digitală. Trebuie să meargă în direcţia acestor aşteptări pentru că altfel bankingul nu va fi competitiv ca industrie în faţa altor industrii“, a declarat şeful BCR la lansarea platformei digitale George - „primul banking inteligent din România“.