Bănci și Asigurări

Sergiu Manea, CEO al BCR: Vorbim de „un nou normal“, ajutat de tehnologie. Nu mai este loc de întors la ceea ce a fost

Sergiu Manea, CEO al BCR: Vorbim de „un nou normal“,...

Autor: Claudia Medrega

06.06.2020, 09:36 1573

Cele două luni de stare de urgenţă, în condiţiile pandemiei de coronavirus (COVID-19), au reprezentat o perioa­dă în care BCR a devenit o bancă mai agilă şi mai flexibilă în toată struc­tura ope­raţională, iar transfor­ma­rea digitală a devenit un nou normal, ajutat de tehnologie, astfel că nu mai este loc de întors la ceea ce a fost, a de­cla­rat Sergiu Manea, CEO al BCR pentru ZF.

Dincolo de provocările operaţio­nale ale BCR, mai importante au fost sănăta­tea financiară a clienţilor şi rezolvarea aspectelor critice de ser­vire a clienţilor, cu înţele­gerea riscurilor şi a con­se­cinţelor, mai ales în cazul fir­melor, „unde a fost critic să lucrăm intens pentru a oferi so­luţii rapide cu scopul menţinerii ope­raţiunilor şi salvării fiecărui loc de muncă“, după cum explică Sergiu Manea.

„Pe lângă cererile de amânare, venite din partea persoanelor fizice sau com­paniilor şi pe care le-am imple­men­tat rapid, am contactat proactiv alte câteva zeci de mii de clienţi cu posibile vulnerabilităţi financiare pen­tru a le oferi sprijin şi a găsi îm­preună soluţii pentru depăşirea mo­mentelor mai dificile. Am devenit mai agili şi mai flexibili în toată infra­structura operaţională. Nu mai vorbim de transformare digitală, vorbim de un nou normal, ajutat de tehnologie. Şi nu mai este loc de întors la ce a fost, iar acest lucru mă face să mă uit cu încredere spre viitor.“

Şeful BCR spune că pe perioada stării de urgenţă banca a luat decizia de a menţine deschise toate sucursalele bancare, cu excepţia celor din marile centre comerciale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO