Bănci și Asigurări

ProCredit a investit într-un nou site ca să atragă clienţi

ProCredit a investit într-un nou site ca să atragă clienţi

Autor: Ciprian Botea

04.08.2011, 00:00 249

ProCredit Bank, bancă axată pe servicii pentru firme mici şimijlocii, şi-a relansat website-ul incluzând mai multefuncţionalităţi de la descărcarea formularelor tipizate necesarediferitelor solicitări ale clienţilor până la calculatoare pentrudepozite, conturi de economii sau pentru pachetele de serviciifinanciare destinate firmelor.

De asemenea, oferta de servicii este grupată pe principaleletrei categorii de clienţi vizaţi: IMM-uri, agricultori şi persoanefizice. Banca intenţionează să folosească site-ul şi dreptinstrument de recrutare, acesta permiţând depunerea de aplicaţiipentru posturile disponibile - în prezent cinci.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO