Bănci și Asigurări

PayU: Numărul de tranzacţii cu plata online va creşte cu 15% la ediţia din 2022 a Black Friday 2022; vânzările de pe piaţa de e-commere vor totaliza aproximativ 510 milioane lei

PayU: Numărul de tranzacţii cu plata online va creşte...

Autor: Roxana Rosu

01.11.2022, 09:36 109

Procesatorul de plăţi PayU estimează că în ediţia de anul acesta a Black Friday, care va avea loc pe 11 noiembrie, la nivelul pieţei de e-commerce se vor achiziţiona şi plăti online produse şi servicii în valoare de aproximativ 510 milioane lei, uşor peste valoarea anului precedent.

În acelaşi timp, PayU preconizează o creştere de aproximativ 15% a numărului de tranzacţii cu plata online.

“În ediţia precedentă a Black Friday, plata cu un singur click a reprezentat 62% în portofoliul PayU, această pondere fiind posibilă datorită salvării cardului de către cumpărători în sistemul PayU sau Google Pay, pentru a realiza o achiziţie şi, implicit, o plată online, rapid şi simplu, fără să completeze datele de pe card la fiecare nouă tranzacţie. Şi pentru evenimentul de anul acesta îi încurajăm pe cumpărători să îşi salveze din timp cardul în sistemul PayU sau Google Pay mai ales că, prin salvarea acestuia, pot beneficia şi de rambursarea rapidă a banilor, vizibili în cont în mai puţin de 30 de minute de la confirmarea returului, beneficiu unic în Europa, oferit de către PayU”, a adăugat Elena Gheorghe, Country Manager, PayU România.

Compania apreciază că menţinerea trendului ascendent al tranzacţiilor online se datorează încrederii consumatorilor de a achiziţiona în ziua de Black Friday nu doar produse din categorii vedetă precum IT&C sau fashion, ci şi din alte categorii, mai noi pentru online, precum cafea, parfurmuri&cosmetice, jucării, servicii medicale sau pachete turistice, aşa cum s-a putut observa în ediţia din 2021.

Creşterea diversităţii produselor aflate în oferta de Black Friday 2022 este posibilă şi ca urmare a dezvoltării segmentului de business de tip marketplace, unde tot mai mulţi comercianţi au acces la un nou canal prin care atât vânzarea, cât şi procesele operaţionale sunt rapide şi optimizate de către furnizorul de marketplace.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO