Bănci și Asigurări

Mogo România, instituţie financiară nebancară specilizată în finanţarea achiziţiei de autoturisem second-hand, introduce un portal online pentru clienţii săi, de unde îşi pot gestiona contractul de credit

Mogo România, instituţie financiară nebancară...

Autor: Roxana Rosu

31.01.2024, 00:00 178

Mogo România, instituţia financiară nebancară specializată în finanţarea achizţiei de autoturisme second-hand introduce un portal online destinat clienţilor pentru a facilita gestionarea eficientă a contractului de credit şi prin care pot accesa beneficiile acestuia în orice moment, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii companiei.

„La începutul anului 2023, ne-am propus două obiective importante - dezvoltarea şi digitalizarea. Prin automatizarea proceselor interne, am reuşit nu doar să furnizăm răspunsuri mai rapide, dar şi să eliminăm activităţile redundante, permiţând echipei noastre operaţionale să se concentreze mai atent asupra nevoilor clienţilor. În 2024, suntem mândri să anunţăm că am realizat progrese semnificative în procesul de digitalizare, noul portal MyMogo reprezentând un exemplu clar al devotamentului nostru pentru îmbunătăţirea continuă a proceselor interne, având un impact pozitiv asupra experienţei clientului“, declară Daniela Dragnea, Director General Adjunct Mogo România.

MyMogo reprezintă portalul personal al clientului, o interfaţă intuitivă care eficientizează procesul de gestionare a unui credit auto. Astfel, portalul permite efectuarea operaţiunilor precum vizualizarea documentelor contractuale şi descărcarea acestora în format PDF, urmărirea scadenţarului de plată, monitorizarea şi plata online a ratelor, precum şi verificarea statusului şi actualizarea datelor personale sau activarea opţiunii de plată recurentă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO