Gabriela Nistor, directorul general adjunct pe segmentul retail al Băncii Transilvania
Piaţa bancară are nevoie de produse diferite atât la nivelul creditării, cât şi în ceea ce priveşte întreaga experienţă a clientului cu banca, ceea ce induce un grad ridicat de sofisticare în „bucătăria internă“, însă partea sofisticată trebuie să rămână în „laboratoarele“ unei bănci, iar produsele bancare, serviciile şi sistemele trebuie să rămână simple şi intuitive, spune Gabriela Nistor, directorul general adjunct pe segmentul retail al
Băncii Transilvania.
„Este nevoie de produse diferite, dar mai ales de o experienţă diferită. Nu mă refer aici doar la produsele de creditare, ci la întreaga experienţă a clientului cu banca sa. Aceasta induce un grad ridicat de sofisticare în «bucătăria internă», cu analize consistente pe date şi pe comportamentul clienţilor în funcţie de segmentarea şi de preferinţele lor. Cred însă că partea sofisticată este şi trebuie să rămână în «laboratoarele» unei bănci, iar pentru client produsele, serviciile şi sistemele trebuie să rămână conceptual simple, prietenoase şi intuitive“, a declarat Nistor.
Ea susţine că în banking este nevoie de „refresh“ permanent al produselor clasice, tradiţionale, ca şi în alte industrii.