Bănci și Asigurări

Clienţii ING Bank îşi pot refinanţa creditele direct online, cu o rată fixă lunară pe cinci ani

Clienţii ING Bank îşi pot refinanţa creditele direct...

Autor: Anelis Baciu

27.08.2018, 00:00 3469

Clienţii ING Bank pot să îşi refinanţeze creditele de nevoi personale direct sau descoperitul de cont din Home Bank, noua opţiune disponibilă online reorganizând sumele datorate într-o rată fixă lunară pe timp de cinci ani, la aceleaşi costuri cu o refinanţare contractată la ghişeu. Opţiunea de refinanţare poate fi accesată online intrând în procesul existent de obţinere a creditului de nevoi personale. Clienţii parcurg aceleaşi interogări la ANAF şi Biroul de Credite pentru a verifica eligibilitatea şi suma pentru care se încadrează comparativ cu cea solicitată. Înainte de aprobarea refinanţării, clienţii vor primi o simulare a noului împrumut, paşii care succed apoi fiind aceiaşi ca în cazul unui împrumut de nevoie personale online obişnuit, folosind semnătura digitală şi transferând suma imediat în contul clientului. Întregul proces durează aproximativ 15 minute.

Procesele de verificare şi condiţiile de acordare sunt exact aceleaşi ca la o refinanţare într-un office ING. De la anunţarea creditului de nevoi personale online, în septembrie 2017, aproape 18.000 de persoane au verificat în ce condiţii ar putea obţine un împrumut. Un total de 5.000 de clienţi au ales să ia creditul online, unu din trei având cel puţin un astfel de produs. În plus, 80% dintre creditele online au fost accesate şi aprobate prin mobil. Utilizarea aplicaţiei ING Home Bank prin aplicaţia de mobil a crescut semnificativ faţă de nivelul de utilizare de pe desktop. La finalul lunii iunie 2018, dintre cei 646.000 utilizatori activi de Home Bank, 453.000 au accesat aplicaţia de pe mobil, cu o medie de 15 logări pe lună. Frecvenţa pentru aplicaţia de desktop este la jumătate. Practic, ING spune că doar 4% dintre interacţiunile cu banca sunt offline, prin sucursale sau call center. Numărul interacţiunilor şi solicitărilor venite din partea clienţilor pe mobil s-a dublat în ultimul an. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO