Bănci și Asigurări

Ce spune ING despre închiderea platformei de shopping DealWise în România? Obiectivul este dezvoltarea platformei ING Bazar pentru clienţii băncii

Ce spune ING despre închiderea platformei de shopping...

Autor: Cristina Roşca

24.05.2023, 18:48 915

Ziarul Financiar a anunţat ieri că ING, una dintre cele mai mari bănci din România după active, renunţă la proiectul de shopping Dealwise de pe plan local la mai puţin de patru ani după ce l-a lansat.

Astăzi, reprezentanţii băncii motivează decizia şi spun că obiectivul este dezvoltarea platformei ING Bazar pentru clienţii băncii. Răspunsul vine la aproape o lună după ce Ziarul Financiar a trimis o solicitare către ING privind acest proiect.

„DealWise este platforma globală de shopping a grupului ING, lansată în 2020 şi prezentă în acest moment în trei ţări, sub diferite denumiri: DealWise pentru clienţii ING Germania, ING+deals pentru clienţii ING Belgia şi ING Bazar pentru clienţii ING România (în urma migrării din anul 2022 a platformei ING Bazar în familia DealWise). Astăzi, la nivel internaţional, sunt peste 1,5 milioane de utilizatori (clienţi ING) înregistraţi în platforma DealWise, care fac zilnic cumpărături cu cashback de la peste 1000 de branduri internaţionale”, spun oficialii ING.

DealWise a fost lansat oficial în România în vara lui 2020, proiectul fiind comunicat ca o platformă online de shopping disponibilă pe mai multe pieţe din Europa. Oficialii ING spuneau la început că DealWise este un fintech din cadrul ING Group, dezvoltat de către o echipă internaţională, cu sprijin de la echipa care a dezvoltat ING Bazar în România. Cele două proiecte urmau să meargă în paralel, DealWise fiind gândit ca o platformă de oferte speciale şi discounturi, agregate de la marii retaileri online din piaţă şi selectate de echipa proprie.

„În România, una dintre componentele acestei platforme globale, aplicaţia de sine stătătoare DealWise, adresată oricărui utilizator din România indiferent de banca emitenă a cardului, va înceta să mai fie activă începând cu luna iunie, obiectivul principal fiind dezvoltarea platformei ING Bazar pentru clienţii băncii”, spun acum oficialii ING România.

Această platformă Dealwise se adresa tuturor clienţilor, indiferent de banca la care au cont. Clienţii ING aveau acces direct prin ING Home’Bank. ING Bazar e disponibilă doar pentru clienţii băncii.

„ING Bazar este un serviciu oferit clienţilor ING Bank România încă din anul 2015, prin intermediul căruia aceştia au acces la oferte de tip cashback de la magazine atât online, cât şi offline. În anul 2022, ING Bazar a fost migrat pe platforma DealWise, pentru a beneficia atât de tehnologie şi funcţionalităţi noi, cât şi de o interfaţă mai prietenoasă şi mai simplă, pentru o funcţionare mai performantă. În urma acestei tranziţii, întreaga experienţă de utilizare a platformei ING Bazar s-a îmbunătăţit, inclusiv la nivel de produs şi tehnologie, Bazar funcţionând acum pe platforma DealWise, exclusiv pentru clienţii ING Bank România.”

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO