Bănci și Asigurări

Banca Transilvania integrează inteligenţa artificială în comunicarea cu clienţii, pe baza unei soluţii Microsoft. Ӧmer Tetik, CEO: Este un prim proiect cu care intrăm în curba de învăţare. Urmează alte proiecte şi investiţii susţinute în această zonă

Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania

Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania

Autor: Cristina Bellu

30.10.2023, 14:49 1285

Banca Transilvania, cea mai mare bancă după active de pe piaţa locală, integrează inteligenţa artificială în comunicarea online, lansând pe platforma Întreb BT funcţionalitatea AI Search, care are la bază soluţia Microsoft Azure OpenAI Service.

“Lansarea de azi este la intersecţia unor subiecte de interes maxim în banking - educaţia financiară şi tehnologia. Investim susţinut în ambele direcţii pentru că au legătură cu experienţa clienţilor, incluziunea financiară, dar şi cu accesul la informaţie şi la produse. Este un prim proiect, pe care l-am implementat foarte repede şi cu care intrăm în curba de învăţare. Vor urma alte proiecte şi investiţii susţinute în această zonă.”, spune Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

Întreb BT este o platformă online concepută ca un motor de căutare cu peste 2.000 de întrebări şi răspunsuri despre banking.

În urma integrării AI, vizitatorii platformei, care caută informaţii despre produse, servicii şi soluţii de self-banking vor primi un răspuns mai cuprinzător la întrebările adresate online deoarece acesta cuprinde toate informaţiile de pe Întreb BT despre respectivul subiect, spun oficialii băncii.

“Combinaţia dintre instruire financiară şi tehnologie este un domeniu promiţător şi ne bucurăm să vedem că banca alocă în ambele resurse semnificative.”, adaugă Bogdan Putinică, Country Manager Microsoft România & Moldova, Microsoft.


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO