Brandul nipon Mazda a comercializat în primul trimestru un număr de 538 de unităţi, în creştere cu 45% faţă de perioada similară a anului trecut, cel mai vândut model al constructorului de automobile pe piaţa locală fiind SUV-ul compact CX-5, cu un total de 228 de unităţi comandate şi o creştere de 189% faţă de T1/2017.
„Mazda continuă să aibă o creştere importantă cu două cifre a vânzărilor şi în primul trimestru din acest an, într-o piaţă extrem de competitivă cum este cea din România, iar SUV-urile CX-3 şi CX-5 sunt modelele principale care au favorizat aceste rezultate.”, spune Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.
În luna martie vânzările au crescut cu 45% faţă de perioada semilară din 2017,.motorul creşterii fiind reprezentat tot de modelul CX-5, cu un total de 92 de unităţi comercializate, plus de 188% faţă de luna martie a anului trecut..