Auto

Şoferii din România au cumpărat 135.000 de sisteme multimedia pentru maşini

Şoferii din România au cumpărat 135.000 de sisteme...

Autor: Corina Mirea

14.01.2016, 00:05 238
Piaţa a crescut cu 3%. Cele mai vândute branduri de sisteme multimedia sunt Mio şi Smailo, marca ro­mâ­nească a Arobs Transilvania Soft­ware din Cluj-Napoca.
 
Şoferii din România au cum­părat anul trecut 135.000 de sis­teme multimedia pentru maşini, cu 3% în plus faţă de 2014. Creş­te­rea a fost generată de dispo­ni­bi­litatea românilor de a investi mai mult în maşinile lor, dar şi de scă­de­rea interesului acestora pentru pro­dusele comer­cializate „la negru“, arată o analiză a Euro­monitor.
 
„Românii sunt, în general, foarte ataşaţi de maşinile pe care le deţin. Pentru ei, autovehiculul reprezintă o sursă de mândrie, mai ales dacă sunt proprietarii unor mărci premium. Astfel că sunt dispuşi să investească mai mult în produse adiţionale, cum ar fi cele multimedia. De asemenea, sunt mai puţin tentaţi să apeleze la piaţa neagră şi piaţa gri pentru a face astfel de achiziţii“, spun repre­zentaţii Euromonitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO