Piaţa a crescut cu 3%. Cele mai vândute branduri de sisteme multimedia sunt Mio şi Smailo, marca românească a Arobs Transilvania Software din Cluj-Napoca.
Şoferii din România au cumpărat anul trecut 135.000 de sisteme multimedia pentru maşini, cu 3% în plus faţă de 2014. Creşterea a fost generată de disponibilitatea românilor de a investi mai mult în maşinile lor, dar şi de scăderea interesului acestora pentru produsele comercializate „la negru“, arată o analiză a Euromonitor.
„Românii sunt, în general, foarte ataşaţi de maşinile pe care le deţin. Pentru ei, autovehiculul reprezintă o sursă de mândrie, mai ales dacă sunt proprietarii unor mărci premium. Astfel că sunt dispuşi să investească mai mult în produse adiţionale, cum ar fi cele multimedia. De asemenea, sunt mai puţin tentaţi să apeleze la piaţa neagră şi piaţa gri pentru a face astfel de achiziţii“, spun reprezentaţii Euromonitor.