Auto

Service-urile din România: incompetenţă, miserupism, tâlhărie

Service-urile din România: incompetenţă, miserupism,...

Autor: Oraan Mărculescu

11.08.2014, 11:11 2467

Să ai o maşină în România, fie ea nouă, dar mai ales second hand, e o adevărată dramă când vine vremea să vizitezi service-ul, fie pentru operaţiunile uzuale, fie pentru reparaţii mai mici sau mai mari. Sunt curios: e vreun şofer român care să nu se plângă de service-ul unde-şi duce maşina? Sau cei mai mulţi au trecut prin experienţe negative, ca mine?

 De la început trebuie să pun punctul pe i în privinţa acestui editorial: nu am intenţia de a mă răzbuna pe service-urile care mi-au lăsat un gust aşa de amar. Mi-am învăţat lecţia, merg mai departe. Însă nici nu pot să mai accept situaţia dezolantă în care a ajuns România motorizată: pe lângă infrastructura rutieră deplorabilă şi combustibilii proşti şi scumpi, suntem hăituiţi şi de lumea service-urilor.

MAŞINA MEA

Înainte de începerea crizei, când mai toţi luam credit cu buletinul, mi-am cumpărat şi eu o maşinuţă, la care visam de ceva vreme: un Suzuki Jimny. O maşină offroad, foarte puţin întâlnită pe la noi (mai ales raportat la Golfuri, Serii 3 sau Logan-uri). Pe care am cumpărat-o second hand din raţiuni de configuraţie tehnică mai mult decât din cauza limitărilor de buget.

Citiţi articolul integral pe www.promotor.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO