Auto

Milea, Opel România: În 2013 piaţa auto locală a fost împărţită în două de programul Rabla - înainte şi după

Milea, Opel România: În 2013 piaţa auto locală a fost...

Autor: Bogdan Alecu

27.12.2013, 19:32 528

Piaţa din acest an a fost împărţită în două potrivit directorului Opel pentru România, înainte şi după intrarea „în funcţiune” a programului Rabla.

„Prima jumătate a anului a însemnat un declin al pieţei şi o scădere destul de abruptă. Pe de altă parte, este primul an în care programul Remat începe atât de târziu, iar el produce efecte doar din a doua jumătate a acestui an. Practic ce s-a întâmplat cu Rematul din acest an a fost că a produs aşteptări din partea clientului român. Această aşteptare a fost latentă în primele şase luni şi s-a contabilizat în rezultatele din a doua jumătate a acestui an”, a spus Cristian Milea, country manager Opel pentru România.

Potrivit estimărilor APIA, prin programul de casare se vor vinde în acest an circa 13.500 de maşini, cu toate că în piaţă erau tichete pentru 23.000.

În ceea ce priveşte „impactul” programului de casare asupra vânzărilor mărcii, Cristian Milea a subliniat că „din vânzări, 5% să  pot fi puse în sarcina programului.

În primele 11 luni ale acestui an Opel a înregistrat cea mai mare creştere a înmatriculărilor de autoturisme pe segmentul mărcilor de volum, potrivit datelor DRPCIV.

În ceea ce priveşte „impactul” programului de casare asupra vânzărilor mărcii, Cristian Milea a subliniat că „din vânzări, 5% să  pot fi puse în sarcina programului. Dacă ne raportăm strict la Opel rezultanta existenţei acestui program este redusă. Am vândut prin Remat, este o realitate a pieţei şi atunci fiecare dintre clienţi, în special cei bine informaţi au apelat şi la această modalitate. Asta fără ca programul în sine să aducă vânzări suplimentare”.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO