Auto

Hans Schep, Ford Europa: Este nevoie de o întreagă gamă de motorizări hibride şi electrice pentru a acoperi nevoile pieţei de vehicule comerciale. Cine are nevoie de transport greu pe distanţe lungi, are nevoie de diesel, iar pentru transport urban, de electric

Hans Schep, Ford Europa: Este nevoie de o întreagă...

Autor: Bogdan Alecu

12.04.2019, 10:13 598

Hibride „normale”, hibride plug-in şi electrice, alături de clasica motorizare diesel sunt printre motorizările de bază pentru care Ford va opta în următorii ani, pe măsură ce normele de poluare vor deveni tot mai dure.

Ford a prezentat la începutul lunii aprilie în cadrul evenimentului “Go Further”, noi vehicule electrificate, servicii de conectare şi parteneriate. În prezentarea soluţiilor dedicate vehiculelor comerciale, Ford a anunţat: o versiune complet electrică a furgonetei Ford Transit, a cărei lansare în versiunea de serie este anticipată pentru 2021, lansarea noului Tourneo Custom Plug-In Hybrid, un transportor de persoane care oferă opt locuri şi va fi disponibil pe piaţa europeană spre finalul anului 2019, o nouă iniţiativă care îşi propune să atingă un procent de 100% timp de utilizare şi funcţionare pentru vehiculele comerciale cu ajutorul unui program de mentenanţă care ţine cont de gradul de folosire a maşinilor şi este bazat pe date oferite în timp real, o avanpremiera aplicaţiei FordPass Pro, concepută pentru nevoile specifice ale companiilor mici şi ale şoferilor care deţin maşinile, cu scopul de a maximiza productivitatea acestora. Aplicaţia va fi lansată pe piaţă în cursul acestui an, şi versiunea extinsă a programului Qualified Vehicle Modifier (QVM) pentru conversii ale vehiculelor utilitare, care acum integrează 100 de parteneri acreditaţi la nivel european şi plănuieşte dublarea numărului acestora până în 2020.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO