Auto

Ford anunţă primele două motorizări pentru B-Max. Cât de puternic este monovolumul produs la Craiova raportat la principalii concurenţi - GALERIE FOTO

Ford anunţă primele două motorizări pentru B-Max. Cât de puternic este monovolumul produs la Craiova raportat la principalii concurenţi

Ford anunţă primele două motorizări pentru B-Max

Autor: Bogdan Alecu

09.02.2012, 12:59 1477

În cadrul Salonului Auto de la Geneva de luna viitoare Ford va lansa oficial noul B-Max, monovolumul de clasă mică ce va fi produs exclusiv la uzina constructorului american de la Craiova. Dacă până acum singurul detaliu oficial cunoscut despre motorizări era că va fi echipat cu un propulsor pe benzină de 1,0 litri în trei cilindri supraalimentat, care va fi disponibil în două trepte de putere, acum constructorul american prezintă gama completă de motorizări.

Aceasta va include un propulsor diesel de 1,6 litri TDCi de 95 CP care va avea un consum mediu de 4,0 litri/100 km, faţă de 4,1 litri/100 km la principalii săi concurenţi. Motorul EcoBoost pe benzină va dezvolta 120 CP şi va avea un consum mediu de 4,9 litri/100 km şi emisii de 114 grame de dioxid de carbon per kilometru.

MODELE PE BENZINĂ (>100CP):
MODEL
CO2 (G/KM)
CONSUM DE COMBUSTIBIL (L/100KM)
Ford B-MAX 1.0 EcoBoost S/S (120CP)
114
4,9
Opel Meriva 1,4 ecoFLEX S/S (120CP)
134
5,7
Renault Grand Modus 1,2 TCe 100 (103CP)
139
6,0
MODELE DIESEL (>85CP):
MODEL
CO2 (G/KM)
CONSUM DE COMBUSTIBIL (L/100KM)
Ford B-MAX 1.6 TDCi
(95CP)
104
4,0
Opel Meriva 1,3 ecoFLEX S/S (95 CP)
109
4,1
Renault Grand Modus 1,5 TCe 90 (88 CP)
107
4,1
* Informaţiile privind costul combustibilului au fost calculate la un parcurs anual de 15.000 km utilizând consumuri de combustibil oficiale combinate, la un cost al benzinei de 1,55 euro / litru. Toate cifrele privind consumul şi emisiile de CO2 exprimate în g/km au fost extrase din teste aprobate oficial în conformitate cu Directiva CE 93/116/EC. Cifrele privind economia de combustibil sunt bazate pe Directiva UE privind Economia de Combustibil în Europa 80/1268/EEC şi diferă de rezultatele privind ciclurile de economie de combustibil din alte regiuni ale lumii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO