ZF News

Petrom mai face un pas în diversificarea serviciilor şi introduce livrările de flori în benzinării

Petrom mai face un pas în diversificarea serviciilor şi...

Autor: Roxana Petrescu

06.03.2015, 00:05 291
Petrom, cea mai mare companie petrolieră locală, mai face un pas în completarea portofoliului de servicii non-oil, introducând în cele 153 de staţii OMV din portofoliu un serviciu de livrări de buchete de flori în parteneriat cu florăria Magnolia. Practic, un consumator intră într-una din cele 153 de staţii OMV din România, analizează un catalog cu buchete, iar apoi în cel mult 48 de ore florile ajung la destinatar.
 
În contextul în care anul trecut Petrom a vândut cu 4,7% mai puţină benzină şi motorină prin staţiile din România, deşi piaţa a marcat o scădere de 2,6%, orientarea companiei spre acest fel de servicii poate fi văzută ca o strategie de susţinere a vânzărilor pe staţie.
 
Acesta nu este primul serviciu menit să diversifice portofoliul non-oil al Petrom, tendinţa fiind de altfel vizibilă la nivelul întregii pieţe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO