ZF Live

ZF Live. Marian Sarău, iconcert.ro: Platforma iconcert.ro este accesată în fiecare zi de aproape 10.000 de persoane

Marian Sărău

Marian Sărău

Autor: Alexandra Marcu

20.06.2016, 00:05 206

Proiectul iconcert a debutat în ur­mă cu şapte ani din dorinţa unui tânăr de a construi un site care să promoveze toate evenimentele şi concertele live din ţară, iar în momentul de faţă platforma este accesată de circa 10.000 de persoane zilnic, în funcţie de evenimentele care au loc.

Cea mai aglomerată zi este cea de 31 decembrie. „Am evoluat în funcţie de nevoile clientului, dar proiectul a plecat din pasiune, am vrut să facem un site care să includă toate evenimentele şi să fie uşor de accesat“, a spus Marian Sarău, fon­datorul iconcert.ro în cadrul emi­siunii de business ZF Live. „La sfâr­şitul acestui an vrem să ne re­inventăm, să ne rebranduim şi să ne repoziţionăm pe piaţa din Ro­mâ­nia, proiectul trebuie să treacă la alt nivel.“

Printre planurile de viitor ale acestuia se numără şi extinderea la nivel internaţional. Platforma iconcert intermediază vânzarea biletelor, redirecţionând oamenii către site-urile de bilete, iar în cazul în care se realizează tranzacţia, com­pania primeşte un comision. „La început mergeam noi la orga­nizatorii de evenimente, dar nu prea ne băgau în seamă, dar acum vin ei la noi.“ Principalul compe­titor al iconcert este chiar Face­book, majoritatea organi­zatorilor de evenimente punând la dispo­­ziţia clien­­ţilor posibilitatea de a-şi achi­ziţio­na bilete direct de pe pagina concertului.

Pe platforma iconcert sunt listate sute de concerte, iar prin­cipala sursă de bani este afilierea prin vânzarea de bilete şi publicitate online. „Vrem să con­cepem nişte pachete de promovare pe care să le prezentăm orga­niza­torilor, să percepem o taxă lunară.“ La iconcert lucrează trei persoane şi peste 10 colaboratori.

„Colaboratorii ne costă doar o invitaţie şi accesul la concert. Ei scriu articole şi publică fotografii pe site.“ Una dintre marile probleme pe care le are România este lipsa sălilor de spectacol. „Locurile sunt limitate, nu avem o sală în care să încapă peste 8.000 de oameni.“

Ce a mai spus Marian Sarău la ZF Live:

- Avem un model de business fără multe cheltuieli. Majoritatea banilor pe care îi producem se duc în autofinanţarea 

site-ului

- Ne uităm ce artişti sunt căutaţi, ce concerte sunt căutate. Piaţa concertelor din România a evoluat foarte bine, dar sunt decalaje de la an la an şi nu poate garanta nimeni nimic. Totul ţine de planificările pe care le fac marii artişti.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
AFACERI DE LA ZERO