Sumele de bani pe care un român le cheltuie pentru sport au crescut faţă de criza anterioară, însă, decizia de achiziţie se ia în continuare în funcţie de preţ.
Pandemia de COVID-19 a schimbat comportamentul de consum al românilor şi i-a făcut din nou să fie tot mai atenţi la preţ şi la modul în care cheltuie banii într-o perioadă de incertitudine, spune Cătălin Pozdarie, CEO al retailerului de echipamente sportive Hervis România. Totuşi, el adaugă că situaţia nu poate fi comparată cu cea din criza anterioară, 2008-2010, dat fiind că de atunci oamenii au început să pună mai multe preţ pe sport şi să aloce bugete mai mari unor astfel de achiziţii. Totodată, puterea de cumpărare la nivel general a crescut în acest ultim deceniu.
„Eu cred că preţul a devenit din ce în ce mai mult factorul de decizie principal în achiziţia unui anumit produs, mai ales de când a venit pandemia. Contează şi brandul, dar nu există neapărat o afinitate pentru un anumit brand. Contează să fie o marcă importantă, cu o imagine bună în piaţă. Puterea de cumpărare clar a crescut (faţă de criza anterioară - n.red.). Sumele de bani pe care un român le cheltuie pentru sport au crescut şi ele, însă decizia de achiziţie se ia în continuare în funcţie de preţ“, a declarat Cătălin Pozdarie în cadrul emisiunii online de business ZF Live.